Hoe maak je de binnenkant van de wasmachine schoon waar het zeepbakje is?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel dus niet het zeepbakje zelf, maar waar het zeepbakje zich in bevindt, als je daar in kijkt, zie je dat het er soms echt heel vies is. Hoe maak ik dat het beste schoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je dat schoonmaken? Heb je er last van? Als je de neiging hebt tot smetvrees, kun je beter beginnen met je tandenborstel of de deurkrukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahah smetvrees!! LOL Ikke? ik krijg het niet eens voor elkaar om me huis dagelijks opgeruimd te houden danwel schoon... vandaar ook me vraag ;) LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
: )

Het beste antwoord

In geval het bakje schoon moet; het bakje even naar je toe trekken en omhoog kiepen dan gaat het gevalletje makkelijker eruit. Schoonmaken met doekje of in de vaatwasser stoppen. Om op je vraag in te gaan; de randjes van de machine zelf goed schoonmaken want anders krijg je roest in de hoekjes De binnenkant kun je met een flessenborstel en heet water poetsen. Algemene tip; teveel zeeppoeder is slecht voor de wasmachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het goed is kun je zo'n zeepbakje er gewoon uit halen...meestal moet je er nogal hard aan trekken.. : )
daarna kun je dat stukje dan met een doekje of zo schoonmaken...

Toegevoegd na 11 minuten:
Ja, ik bedoel dus ook de ruimte waarin het zeepbakje zit..
en als je dat bakje er dus uit kunt krijgen, dan kun je die ruimte dus redelijk goed schoon krijgen met een vaatdoekje..althans zo doe ik het altijd..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal kun je het eruit halen.
lukt dat niet, dan met een heel nat werkdoekje erin
en schoonmaken. ik neem meestal een oude tandenborstel om die plekjes te bereiken waar ik met het doekje niet kom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het bakje eruit trekt, kun je bij de wandjes eromheen. Desnoods met een oude tandenborstel even poetsen en schoon is het weer ;-)