Houdt niet bukken, persen en druk uitoefenen op het hoofd ook in niet mastruberen?

Na een operatie aan mijn bijholtes werd me dit als advies gegeven.

Valt mastruberen daar ook onder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K
Kimath
13 jaar geleden
Wat heeft dat met je hoofd te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je daar uberhaupt zin in dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nouja ik denk het wel...als je namelijk klaarkomt, komt er toch een soort druk kwijt!! dit kan dus gevaarlijk zijn, aangezien jij dat niet kan gebruiken. dus druk uitoefenen doe je niet met het masturberen zelf,maar met het klaarkomen!!

Het beste antwoord

Er zijn mensen die hun adem inhouden tijdens het masturberen, dat geeft natuurlijk druk op je hoofd. Doe het dan dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je tijdens het masturberen druk uitoefend op je hoofd dan moet je het niet doen. Wanneer dit in een ontspannen situatie gebeurd zal er niks ergs gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou Ja ik denk het wel…als je namelijk klaarkomt, komt er toch een soort druk kwijt!! dit kan dus gevaarlijk zijn, aangezien jij dat niet kan gebruiken. dus druk uitoefenen doe je niet met het masturberen zelf,maar met het klaarkomen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Maar de druk zit toch niet in je hoofd? Of zie ik dat verkeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij in elk geval niet, maar ik weet niet of moemoe een jongentje of een meisje is, misschien is het bij jongentjes anders ;-)
Dat wordt gillen......vooral je adem niet inhouden.....Dus dan maar geluid maken....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeet gewoon kunnen alleen niet bij bukken dus :-)