De beste en goedkopste zorgvezekering in Nederland?

Hoi,

ik ga binnenkort vanuit Oostenrijk naar Nederland verhuizen. Ik heb geen verstand van zorgvezekeringen in Nederland en ik ken geen enkele verzekeringsmaatschaapij. Welke zorgvezekering is de beste volgens jullie en niet te duur? Ik ben 27 en heb geen chronische ziektes. Alvast bedankt:-) Anita

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt dat het beste vergelijken op een vergelijkingssite.

Het is afhankelijk van al je wensen. Wil je alleen een basisverzekering, dan kijk je wie de goedkoopste is. De basisverzekering is overal hetzelfde.

Maar de aanvullende verzekeringen (b.v. alternatieve geneeswijzen, extra fysio, brilvergoeding, meerkosten medicijnen, tandheelkundige hulp etc.) kunnen per maatschappij enorm in prijs verschillen.

Als je helemaal gezond bent en eigenlijk nooit verder komt dan de huisarts, dan is een basisverzekering + een tandarstverzekering ruim voldoende.

http://www.independer.nl/zorgverzekering/intro.aspx?portal=adwordszorg4-10&gclid=CISOnPSqmacCFYZN3godCBDoEQ

Unive heeft een jongerenverzekering voor maar 69 euro.
https://www.zekur.nl/verzekeringen-zorg/?utm_medium=cpc&utm_source=SEA20101103&utm_content=zekur%7C6373322651
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over Anderzorg (lage premie, omdat ze het meeste via internet doen).
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook nu. Lekker lage premie (ten opzichte van de anderen dan) en toch dezelfde voordelen als mama Menzis.