is blowen gelijk verslavend ?

als je 1 joint neemt is dat gelijk dan verslavend om moet je meerdere nemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

1 joint blowen is niet gelijk verslavend.. Maar het zou best kunnen zijn dat de 1e keer zo leuk word dat je het een 2e keer zou willen proberen .. En zo ga je maar verder tot je een punt bereikt dat je verslaafd zou KUNNEN worden.. Maar logisch gezien een 1e keer blowen is niet verslavend! Ik raad het je aan om er nooit aan te beginnen..

Nee, cannabis is helemaal niet verslavend. Tenminste, niet lichamelijk zoals roken en snuiven. De tabak die erin zit wel, maar dat heeft niets met cannabis te maken, maar met tabak. Het is de grootste fabel dat wiet verslavend is, ik rook het elk weekend na een lange week werken, en als ik op vakantie ga, kan ik zo ineens stoppen, of als ik andere dingen te doen heb. Het kan wel zijn dat je je verveelt of uit gewoonte gewoon weer een joint opsteekt, omdat je niets anders te doen hebt. En zeker in het weekend, als je later wat ouder bent, dan moet je uitgaan. En niet in de buurt hangen, aan blowen met vrienden. Het kan dus zorgen voor een sociaal isolement, omdat je het blowen voor uitgaan verkiest. De mensen die zeggen dat het verslavend is, hebben dat alleen maar gehoord, en hebben geen ervaring. Sorry, maar dat is zo. Hier ALLE fabels over wiet, en zoals je ziet, zijn dat er heel veel: http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Welles-Wietes-Cannabis

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100