Hoe krijg je een druipert?

Ik heb er zelf geen maar mijn broertje wou het weten dus :D

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een vrijgevig persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet alleen hoe je hem niet krijgt ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het leertje van je kraan kapot is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ wetenschapper: Geeft niets hoor ;o)

Antwoorden (3)

onveilige sex, naar de dokter ermee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Wetenschapper zegt niet dat hij een druipert heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar in het geval van wel, naar de dokter en niet zelf dokteren, daar wordt het alleen maar erger van. Bovendien als je weet hoe het heet, hun je het ook simpel anders opzoeken.....
Ik neem aan dat je ervan af wilt, in plaats van een druiper wil oplopen?

Seksueel contact met een andere druiper... Zo loop je het op... En ga naar een arts als je ervan af wil...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, +1
Ik denk dat je druiper bedoelt en de vraag serieus is. Een druiper is een geslachtsziekte of SOA. Seksueel overdraagbare aandoening. Het wordt veroorzaakt door de Gonorroe bacterie.

Toegevoegd op 23-06-2009 16:25:09
Het is een infectie in de plasbuis, vagina of baarmoedermond en de baterie nestelt zich in het slijmvlies. Via orale of anale seks kan de infectie ook in de anus of keel ontstaan.

Als de infectie zich in de geslachtsorganen uitbreid kan je als vrouw onvruchtbaar worden. Bij mannen gebeurt dat niet snel. De infectie verspreid zich via het vocht als je seks hebt met iemand die besmet is.

Mannen zullen het iets sneller merken, door de pijn bij het plassen. Bij vrouwen is het moeilijker. Ze hebben wat meer afscheiding dan normaal.

De ziekte is goed te behandelen en tijdens de ziekte mag je geen onbeschermde seks hebbn.

Toegevoegd op 23-06-2009 16:28:04
Wat explicietere info op sexwoordenboek en wikipedia

Toegevoegd op 23-06-2009 16:29:49
Als microbioloog vind ik dit plaatje wat gepaster dan op wikipedia, waar je wel kunt zien waar de term druiper vandaan komt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is idd een heel goed antwoord, ik heb er geen en hoef er geen maar mijn broertje wou het weten dus :p