Ik heb een meisje mee uit gevraagd om iets leuks te gaan doen... Maar ik heb geen idee wat?

Ik ben zelf 16 en zij is ook net 16 geworden,, Maar ik heb niet echt goede ervaring gehad met uitgaan en liefde enzo.. Zij zelf is echt een fanatiek sport meisje.. Ze houdt van schaatsen, paardrijden enzovoorts... Wat is nu leuk om te doen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Wil je persé orgineel zijn? Of het veilig spelen en zeker te weten goed zitten?
Naar de bioscoop is altijd leuk, overleg even welke film zij ook leuk vind.
Wat origineler is een picknick, maar daar moet het weer er wel naar zijn ;) Misschien kun je een buitenrit te paard voor jullie samen regelen, ook erg romantisch.
Misschien kun je op http://www.uitin.nl/ ook leuke ideetjes opdoen!

Probeer vooral een leuke tijd te hebben en te genieten :) Zij heeft er niks aan als jij krampachtig alles leuk probeert te maken. Zelfs al mislukt je date helemaal, als je er samen om kunt lachen dan is dat alleen maar leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Vraag wat zij wil? Ga naar de stad??? Beetje shoppen. Terrasje pakken. En Miss bios ofzo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bowlen, snooker, skaten, indoor skieen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Romantisch hand in hand schaatsen en daarna genieten van warme chocolademelk met slagroom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt naar snowworld gaan xd miss ken je et niet eens hoor het is maar een idee Misschien woon je wel te ver weg maar het is maar een idee dus....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De volgende keer zou ik zoiets uitzoeken voordat je een meisje mee uit vraagt. Maar goed men zegt dat vrouwen van paardrijden nat worden (daarom doen ze het zo graag). Dus wat is je doel van de date?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je richt je heel erg op haar, wat ik kan waarderen hoor, maar wat vind jij leuk? Waar hou jij van?

Bedenk iets wat niet al te ingewikkeld is. Het is tenslotte een eerste date. Bios is niet aan te raden op een eerste date. Je zit dan 1,5 uur in het donker, zonder een woord te zeggen. (Maar misschien werkt het voor sommige mensen)

Ga lekker in een leuk grandcafé iets drinken en gezellig kletsen. Als het klikt, weet ik zeker dat je daar niet meer weg komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij het kan en zij niet leer haar snowboarden dat doe ik 3 van de 5 keer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek iets bij jouw in de buurt op waar muziek is en waar je wat kunt drinken! Op muziek kun je dansen en dat vinden veel meisjes leuk!
Afwisselend met wat drinken zodat je ook tijd heb om wat te kletsen. Als het klikt dan loopt de rest van de avond vanzelf!
En als afsluiter samen naar de (gadverdamme) MCdonald, dat is ook iets wat in de smaak valt op die leeftijd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zwemmen! Sportief en leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga iets doen wat zij ook leuk vind.
je zegt dat ze van paardrijden houdt?
ik ben een jongen en vindt paardrijden ook leuk, en waarschijnlijk jij ook wel.
ga dus een keer een buitenrit maken, dit is altijd leuk en natuurlijk heerlijk romantisch.
maar neem eerst wel een paar lessen, het is wel de bedoeling dat je ook werkelijk vooruit komt.
als zij kan rijden kan zij het je wel leren, maar dat is toch wat minder leuk voor haar.
heb je geen zin om te gaan rijden?
ga zwemmen, schaatsen, fietsen van mij part.
wat mischien ook leuk is om in de buitenlucht te doen is geocaching.
ga eens naar http://www.geocaching.com daar wordt in een filmpje uitgelegd wat het precies is.
succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of naar een concert van een band dat jullie erg leuk vinden. Kunnen jullie na afloop nog wat kletsen over de band enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bioscoop of lekker shoppen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker thuis op de bank film kijken kan ook leuk zijn, wel alleen met haar zijn niet je ouders en/of broers erbij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan misschien gaan schaatsen is gezellig en romantisch,of cinemake doen,gezellig spachettie of iets anders gaan eten.

veel succes