Ik heb een meisje mee uit gevraagd om iets leuks te gaan doen... Maar ik heb geen idee wat?

Ik ben zelf 16 en zij is ook net 16 geworden,, Maar ik heb niet echt goede ervaring gehad met uitgaan en liefde enzo.. Zij zelf is echt een fanatiek sport meisje.. Ze houdt van schaatsen, paardrijden enzovoorts... Wat is nu leuk om te doen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Vraag wat zij wil? Ga naar de stad??? Beetje shoppen. Terrasje pakken. En Miss bios ofzo?

Romantisch hand in hand schaatsen en daarna genieten van warme chocolademelk met slagroom

De volgende keer zou ik zoiets uitzoeken voordat je een meisje mee uit vraagt. Maar goed men zegt dat vrouwen van paardrijden nat worden (daarom doen ze het zo graag). Dus wat is je doel van de date?

Je richt je heel erg op haar, wat ik kan waarderen hoor, maar wat vind jij leuk? Waar hou jij van? Bedenk iets wat niet al te ingewikkeld is. Het is tenslotte een eerste date. Bios is niet aan te raden op een eerste date. Je zit dan 1,5 uur in het donker, zonder een woord te zeggen. (Maar misschien werkt het voor sommige mensen) Ga lekker in een leuk grandcafé iets drinken en gezellig kletsen. Als het klikt, weet ik zeker dat je daar niet meer weg komt.

Als jij het kan en zij niet leer haar snowboarden dat doe ik 3 van de 5 keer

Zoek iets bij jouw in de buurt op waar muziek is en waar je wat kunt drinken! Op muziek kun je dansen en dat vinden veel meisjes leuk! Afwisselend met wat drinken zodat je ook tijd heb om wat te kletsen. Als het klikt dan loopt de rest van de avond vanzelf! En als afsluiter samen naar de (gadverdamme) MCdonald, dat is ook iets wat in de smaak valt op die leeftijd!

Zwemmen! Sportief en leuk

lekker thuis op de bank film kijken kan ook leuk zijn, wel alleen met haar zijn niet je ouders en/of broers erbij

je kan misschien gaan schaatsen is gezellig en romantisch,of cinemake doen,gezellig spachettie of iets anders gaan eten. veel succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100