mijn heupen zijn heel dik betekent dit iets ofzo? en kan ik er iets aan doen?

ik ben verder niet dik alleen mijn heupen worden steeds dikker! wat kan ik hieraan doen betekent dit iets ofzo, ik ben 13 en nog niet ongesteld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Niks is je bouw en hebben veel vrouwen. Ik vind heupen mooier dan dat je een rechte plank bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn hormonale veranderingen in je lichaam. Vrouwen worden zo rond hun 13e ongesteld en dan gaat het lichaam zich ook vrouwelijke vromen aannemen.

Het betekent niet dat je voor altijd dikke heupen zult houden. Je gaat nog groeien, je borsen worden voller en dan zal alles in proportie zijn.

Helaas gaat vrouw worden niet altijd even harmonieus, maar over een paar jaartjes wordt je vanzelf een mooie vrouw. En brede heupen is een teken van vrouwelijkheid!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het betekent in elk geval dat hormonen aan het werk zijn.
Je kunt er niet veel aan doen. Het hoort er bij en de meeste mensen vinden het mooi. Ik kan me wel voorstellen dat je er aan moet wennen. het is wel vaak een onderdeel waar vrouwen het meest onzeker over zijn.