waarom val ik niet af?

ik eet al een paar weken een stuk minder dan eerst en drink alleen thee zonder suiker en water.
toch nog niks afgevallen.. hoe komt dat? en heeft iemand tips? want ik wil over een paar maanden graag wat dunner zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het gaat er niet per se om dat je minder eet, maar anders. Het kost denk ik ook wat tijd, zoiets gaat nooit in een paar dagen tijd lukken. Beweeg je ook voldoende? Je moet ook gewoon normale maaltijden blijven nuttigen met groente en fruit, anders kom je later juist aan, omdat je lichaam eerst niks heeft om te verbranden en daarna juist alles als reserve gaat opslaan. Regelmatig blijven eten dus, alhoewel je tussendoortjes wel mag laten staan, of kan vervangen door een stuk fruit of een glas vruchtensap of een biskwie (bv. Evergreen). Succes en hou vol!

Misschien meer bewegen?

ten 1e: eet gezond! je mag heus wel eten, maar eet gezond. als je steeds minder eet verhonger je jezelf. eet lekker! je kan ook genieten van een appel! ten 2e: sport! ga naar de sportschool, of ga elke week 1 dag joggen. de kilo's gaan eraf en je wordt er sterk van!!

Eigenlijk moet je vaker eten, maar dan kleinere porties. En het beste is om krachtoefeningen te doen om vet kwijt te raken.

Het is niet zo dat als je minder eet je dan afvalt je komt gewoon niet of minder aan je moet echt gaan bewegen als je serieus wilt afvallen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100