Uien onder je oksels en je word ziek.

wat voor truucjes heb je nog meer, en als je vermoed dat iemand ze toepast hoe kom je er dan achter...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
22.4K

Het beste antwoord

is mijzelf niet gebeurd maar iemand die ik ken: ze lag op het balkon met een vriendin te zonnen en was dus knalrood en zweterig, gaat de bel: controle. Zij rent naar bed, de vriendin doet open en brengt de controleur naar de slaapkamer; en daar lag een gloeiende klamme patient. Nou, ik zie het al: ziek voorlopig maar goed uit. Ze hebben zich rotgelachen.
Dit speelt wel 10 jaar geleden hoor. Nu met de wet Poortwachter gaat dat allemaal niet meer. en misschien hebben we dat wel verdiend .......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet...

Vroeger op school hadden we ook zo'n truckje. Was je bij een bepaalde les wel eens in de zoveel weken een paar uur ziek. Maar op die manier was je wel met 2 anderen weg van school. Of wel. Legaal spijbelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vroeger op de huishoudschool zat een apotheek daar haalden we niespoeder op.stop dat in je neus gegarandeerd dat de leraren erin trapten dat je ziek was.verkouden loopneus.