ik heb hernia L4-5 maar pijn is iets minder dat branderig gevoel ook maar heb nu spier pijn in mijn rechterbeen is het normaal

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij een hernia is uitstralingspijn naar de benen normaal ook uitval verschijnselen kunnen zich voordoen

In mijn werktijd op neurologie zag ik dit vaak. iemand gaat lopen op een manier waarbij hij de rug ontziet om pijn te voorkomen. Deze manier is zo ongewoon dat gezonde spieren extra worden belast en dat kan spierpijn geven. Of dit voor jou de waarheid, is de vraag die ik niet kan beantwoorden.

Weet je zeker dat het spierpijn is en niet een zenuw die klem zit? Ik spreek uit ervaring.

wat jij als spierpijn ervaart denk ik dat het uit je rug komt. het is waarschijnlijk een beknelde zenuw, dat straalt uit naar je been. ik heb al 3 keer een hernia gehad,en had heltzelfde, inclusief een heel tintelent been als ik liep, wat dan weer gevoelloos werd, geen pretje, dat weet ik. lopen ging wel, maar stilstaan kon ook niet. ik hoop voor je dat het snel opknapt, succes en beterschap

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100