Als ik de massagetechniek 'cigarettenrol' toepas op mijn buikhuid, dus rollen én kijpen, dan voel ik mijn huid kraken, wat is dat, vet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dit betekend dat je huid niet genoeg vocht heeft!!
Het ´kraken´ komt waarschijnlijk hierdoor, dat er teveel zuurstof in je huidblaasjes\vaatjes zitten!!

Zorg dat je voldoende water drinkt per dan én dat je je huid goed insmeert met een vochtinbrengende creme.

Dit wil niet zeggen dat je het zelf veroorzaakt hebt door te weinig water te drinken en dergelijke, maar jou huidtype is eenmaal anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'n geweldig antwoord. je +je staat er al. Deze ex Amsterdammer die nu in Limburg woont , Mag zeker geen Ajax symbool meer gebruiken hè ?