Ja ! Dus beter niet doen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, maar het is beter om niet te roken. Met nuchter blijven bedoeld men niet eten en drinken vanaf zes uur voor de narcose
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben 6 keer onder narcose geweest en ze hebben van tevoren altijd gezegt dat het beter is om niet te roken op de dag van de narcose heb ik ook nooit gedaan ben ook nooit misselijk geweest
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe niet, al schijnt het wel beter te zijn om niet te roken voor de narcose.

Ik ben zelf een stevige roker en ben 2 maal onder narcose geweest... Beide keren heb ik voor de operatie gerookt voor 3 man (ik was doodsbang). Beide keren betrof het een operatie in mn mond, verder nergens last van gehad maar de 2e keer was ik wel erg misselijk na de operatie.