Ik voel me raar in mn handen heb het warm en ben een beetje duizelig, wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hhhmmm....je zegt dat je het warm hebt. Dan denk ik niet meteen aan ijzer tekort. Krijg je het meestal koud van. Ben je bekend met hyperventilatie? Probeer even rustig diep in en uit te ademen en dan weer normaal. Misschien helpt het. En als het aanhoudt even de huisarts bellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Griep, doe het rustig aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik ook gehad, dacht aan griep maar bleek een groot te kort aan ijzer. laat je anders even prikken op je hb.

Toegevoegd na 47 seconden:
gewoon voor de zekerheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niemand hier beantwoorden.

Echt niet.

Niet van een afstand.

Dus als het blijft: HUP naar de dokter.