Door gezond te eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je niet voor zorgen. Je kan je nagels hoogstens goed (laten) verzorgen.
De nagel van je duim doet er vanaf de nagelriem tot aan de punt van de duim ongeveer 115 dagen over om zover te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kalk is goed voor de nagelgroei. Dus drink dagelijks een glaasje melk en je hebt in no time mooie, lange nagels!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook van mij geen plus. Om kalk beter op te nemen moet je ook veel vitamine binnenkrijgen. EN met een gevarieerd eetpatroon zonder melk krijg je al voldoende kalk binnen.
Wortel en noten eten, zit bepaalde stoffen in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In water groeien je nagels sneller, wordt een vis!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet.
Je kunt langs een salon gaan, waar ze gel- of acrylnagels zetten (aan te bevelen).
Zgn. nepnagels kun je je eigen lengte bepalen, alsmede vorm en kleur.