Door een lage luchtvochtigheid wordt materie en met name haar statisch. Papier heeft er ook last van.
Door de luchtvochtigheid te verhogen verklein je de kans op statische elektriciteit. Er zijn ook shampoos die de klachten tegengaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je lichaam word automatisch elektrisch geladen. Dit verdwijnt vaak via je voeten. Maar als je iets draagt waardoor het niet de grond kan raken. en je raakt wat aan dan ben je statisch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft het niet te voorkomen, je kan er ook een soort van hobby van maken. Zeggen: 'Hey, kijk eens! Mijn haar staat omhoog, stoer he .' Maar als je het echt niet wil hebben moet je je hoofd kaalscheren of in een clubje gaan waarin mensen statisch haar leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.. Wtf?
Als je met een kussen over je hoofd wrijft word je haar statisch geladen. Ontlaad het door je haar ergens aan af te "smeren".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat conditioner in je haar en niet phoonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar wordt statisch bij drooghaar voorkom het door spoeling in je haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een haarshampoo met een zg amfoliet als "zeep" Dat is dus geen anionactieve, nonactieve of kationactieve "zeep"of netjes gezegd wasactieve stof of detergent

gerrit