Waarom heb je als vrouw soms last van afscheiding uit de vagina??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vagina afscheiding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thomasditom: als urine uit je vagina komt, heb je echt een groot probleem...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit, en meest beetje plakkerig en je ondergoed word erg smerig als ik geen inlegkruisje zou gebruiken.

Het beste antwoord

vanaf het moment dat je ongesteld wordt tot de overgang is het normaal om afscheiding te hebben natuurlijke reiniging van het lichaam als het gewoon geur en kleurloos is hoef je je eigen geen zorgen te maken pas als het verandert van kleur of geur moet je wel naar een arts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarom ben je wel eens verkouden. Elk lichamelijk ongemak heeft een oorzaak. Kan je de oorzaak zelf niet herleiden raadpleeg dan een arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt door een overmaat aan lichaamssappen. Deze kiezen dan de weg van de minste weerstand en vloeien derwaarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het voor een vrouw normaal om enige vaginale afscheiding te hebben, een vagina is immers ook vochtig van binnen. Er bestaan niet voor niets inlegkruisjes. Deze afscheiding dient echter wel kleur- en reukloos te zijn. De afscheiding kan heviger en minder zijn onder invloed van de hormonale cyclus van een vrouw. Indien de afscheiding erg hevig is, vies ruikt, een kleurtje heeft en/of er sprake is van vaginale jeuk, dan is het verstandig een arts te raadplegen. Er kan dan sprake zijn van b.v. een schimmelinfectie of een geslachtsziekte.