Het gevaar om arrogant te worden?
Hoewel, dat heeft niet direct daar mee te maken denk ik.

Het lijkt me wel vervelend om de hele tijd nagefloten te worden en continue versierd te worden terwijl je daar geen zin in hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die zijn er niet. Dat heeft meer met het gedrag en de persoon te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als goed ogende man vind ik het vervelend altijd zo nagekeken te worden..

Nu even zonder geintjes, ik denk dat mooie vrouwen zich verveeld voelen omdat alle mannen aan haar voeten liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat qua welbespraaktheid en stijl de verwachtingen hoog zijn. Voor een minder ogende vrouw werkt dat aspect juist weer verrassend en is dan ook wild aantrekkelijk. Maar het is allemaal eerste indruk want als je een relatie met die persoon hebt of haar als vriendin goed kent zie je na korte tijd de schoonheid niet meer.

Toegevoegd op 18-06-2009 19:24:51
Dat ze leuk is en zo overschaduwt dan dat ze ook inderdaad mooi is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hè? Wordt ze dan lelijk ofzo? Sorry, maar ik heb daar geen last van. Mijn exen vind ik nog steeds mooi en mijn (mooie) goede vriendinnen ook.
De vraag gaat net zo goed op voor mannen als voor vrouwen. Omdat ik niet van discriminatie houd, beantwoord ik hem ook voor vrouwen en mannen.

Dezelfde nadelen die het kan hebben als een man goedogend is: Namelijk dat je op uiterlijk beoordeeld wordt i.p.v. op kwaliteiten. Daarbij kan een knap iemand natuurlijk lelijk tegenvallen als degene puur op dat uiterlijk gericht is en verder erg onbenullig en oppervlakkig is. Voor de rest heeft het vooral voordelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een goed ogende vrouw wordt niet sérieus genomen, die wordt serieus genómen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niets behalve dan dat er altijd in je bh word gekeken ipv in de ogen.