Hoe word je het snelste bruin in de zon?

Weet jij het antwoord?

/2500

Baby-olie van zwitsal opsmeren!

Met een spiegel

Als je huid vochtig is (net uit een zwembad)

Olijfolie maar pas op he! er zit geen enkele beschermings factor in!!!! liever gewoon nivea zonnebrand met bruinings spul :]

Voor het zonnen goed scrubben!

Ik heb wel eens gehoord dat je van de lente zon het snelst bruin word, en als je nat bent word jee ook sneller bruin . Want dan werkt het water als een soort vergrootglas.

Met zeewater..is een scrub en een brandstimulator in 1..snelste en langdurigste manier..!

Probeer het eens met een btje olijfolie gemixt met water in een flesje en dan flink schudden... Dan heb je de "welbekende" mental theo bruiningscreme... Heb het afgelopen zomer geprobeert na een aantal dagen normale creme en daarna de olijfolie mix word je fucking bruin

Ingesmeerd met olie op het strand op een zonnige vakantie bestemming :-)

Geduld hebben.. En uitkijken met olie enzo..

T lijkt gek maar kola opsmeren helpt ook heel goed!!!

Een van de goedkoopste middelen om sneller bruin te worden is wijnazijn. De huid wordt in de schaduw ingesmeerd en mag pas weer aan het zonlicht blootgesteld worden als hij volkomen droog is. Het werkt echt heel goed, ik ben nog nooit zo snel bruin geworden ook al heb ik een heel lichte huid.

Als je echt die sterren look wil moet je de producten van australian gold gebruiken. Betaal je wel 100 euro voor een tube maar het resultaat is waanzinnig!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100