hoe komt het dat de ader in mijn arm zo dik is? hij voelt even dik als het draad van de oplader van mijn laptop

Toegevoegd na 4 minuten:
hij gaat ongeveer vanaf de binnenkant mn elleboog naar de buitenkant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
arm in de lucht houden en probleem is weg.

Het beste antwoord

De ader in je arm is verantwoordelijk voor het afvoeren van het bloed en afvalstoffen van je hand en onderarm. Die moet redelijk fors zijn. Het is een van de grotere bloedvaten in je lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Blijkbaar zit je ader vlak onder je huid, dan is hij goed zichtbaar.
Mijn vader had een kunstbeen en steunde dus vaak op zn armen, behalve dat zijn armenerg gespierd waren (of misschien wel daardoor) had hij ook dikke aders op zijn armen.
Hij ging altijd op zijn armen leunend met meerdere treden tegelijk de trap af:)