Biologisch gezien wordt 1op de 2 mensen vrouw, dus ongeveer 3000000000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De verhouding man/vrouw ligt ongeveer op 51/49 %

Dus er zijn heel iets minder vrouwen dan mannen op de wereld.

Om precies te zijn (maar dat kan niet helemaal) zijn er
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals mijn biologie docent het altijd zei:"Je wordt een meisje, tenzij je een jongetje wordt".

Van de moeder krijg je namelijk sowieso een x-chromosoom. Van de vader is de kans 1/2 dat je een Y-chromosoom krijgt waarmee je een jongen zou worden. Echter, omdat er van alles kan gebeuren onderweg, wil het ook nog wel eens voorkomen dat deze Y onverhoopt een x wordt en je alsnog een meisje wordt. Dit kan ook tijdens de zwangerschap bij een tekort aan testosteron.

Daarom is de verhouding zoals hierboven genoemd ongelijk, ongeveer 51/49 %.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teveel om genoeg parkeer plekken te maken, van 4m bij 8m