Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik weeg te weinig maar heb toch een buikje...

Hoe kan dat ik weeg misschien wel te weinig eet genoeg gezonds en sport genoeg.
Maar toch heb ik een buikje...
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
973

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Dat zijn je organen :)
Meer kan ik er niet over zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedereen komt zijn/haar vet ergens anders terecht.
Bij de 1 komt het overal terecht, en bij de andere alleen de buik. Wees er blij mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je een man of een vrouw? mannelijke buikspieren zijn vaak makkelijker weg te trainen dan vrouwelijke. Simpelweg doordat de lichamen en het spierweefsel anders zijn. Train je wel je buikspieren? Van bijv. tennis gaat je buikje meestal niet weg en van gezond eten ook niet. Daarnaast is het genetisch bepaald waar vet zich opslaat, daar heb je geen invloed op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen heeft een buik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te veel alcohol. Of te vaak. Krijg je het zogenaamde bierbuikje. Geld voor zowel man als vrouw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het overgebleven vel (vetpercentage) doe kleine buikspier oefeningen en zonodig cardio of lekker een half uur hardlopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk komt het doordát je te weinig weegt.

Hoe weinig vet je ook hebt, je moet je lever, nieren, maag, darmen etc. wel ergens kwijt. Zit er bijna geen vet omheen, dan lijkt de buik zélf uit te steken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je te weinig weegt zullen je organen tegen je huid drukken :) want ze hebben ook plaats nodig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding