Ik weeg te weinig maar heb toch een buikje...

Hoe kan dat ik weeg misschien wel te weinig eet genoeg gezonds en sport genoeg.
Maar toch heb ik een buikje...
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (8)

Dat zijn je organen :)
Meer kan ik er niet over zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedereen komt zijn/haar vet ergens anders terecht.
Bij de 1 komt het overal terecht, en bij de andere alleen de buik. Wees er blij mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben je een man of een vrouw? mannelijke buikspieren zijn vaak makkelijker weg te trainen dan vrouwelijke. Simpelweg doordat de lichamen en het spierweefsel anders zijn. Train je wel je buikspieren? Van bijv. tennis gaat je buikje meestal niet weg en van gezond eten ook niet. Daarnaast is het genetisch bepaald waar vet zich opslaat, daar heb je geen invloed op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iedereen heeft een buik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Te veel alcohol. Of te vaak. Krijg je het zogenaamde bierbuikje. Geld voor zowel man als vrouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het overgebleven vel (vetpercentage) doe kleine buikspier oefeningen en zonodig cardio of lekker een half uur hardlopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk komt het doordát je te weinig weegt.

Hoe weinig vet je ook hebt, je moet je lever, nieren, maag, darmen etc. wel ergens kwijt. Zit er bijna geen vet omheen, dan lijkt de buik zélf uit te steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je te weinig weegt zullen je organen tegen je huid drukken :) want ze hebben ook plaats nodig!