Je moet je gezicht scrubben. Dan woord het een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel water drinken, geen vet eten, niet snoepen, elk avond reingen en geen clearasil gebruiken :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ganier puisten spul
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kruitvat had altijd capsules " huidrein" reinigt je lichaam voor betere huid. Weet niet of het nogbestaat. Of die naam googlen! Schoonheidsspecialist, dieptereiniging!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meeste mensen krijgen ze van een vette huid en vet eten. Mayonaise, borrelnootjes, etc.