Wie heeft er ervaring met gevitaliseerd water?

Ik lees op internet veel over gevitaliseerd water, wie heeft er ervaring?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Ik heb er geen ervaring mee maar het zal ook wel niet echt ´gezonder zijn´. Er zitten alleen minder bacterien in wat juist slechter is voor het afweersysteem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn geen bewijzen dat "gerevitaliseerd water" ook daadwerkelijk veel gezonder is. Het water in Nederland is van nature schoon en goed gezuiverd, zeker ten opzichte van andere landen. Denk aan Engeland, Frankijk of VS.

Een 'vitaliserende' werking van water kan misschien worden verklaard omdat water veel schoner en gezonder is in tegenstelling tot bijvoorbeeld koffie, thee, frisdrank of alcohol. Verschillende bedrijven die propageren 'kuurwater' (Hydroxydase.tv bijv) te leveren, hebben dit ook later moeten rectificeren. Onderzoeken hebben uitgewezen dat zogenaamde wateren geen extra of andere werking hebben dan 'normaal' kraanwater.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben ervan overtuigd dat gevitaliseerd water het meest onderschatte gezondheidsmiddel is. Ik gebruik het al jaren en begrijp niet dat niet meer mensen en bedrijven hier hun voordeel mee doen. Ook in de industrie gebruiken ze het met succes, ook planten doen het goed, dus het heeft niet met menselijk placebogedrag te maken.