Waarom hebben sommige mensen een dip in de winter, en voelen ze zich op en top in de zomer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

De zon de warmte en het is lichter in je hoofd je bent niet meer gestrest enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lekkere weer denk ik van die regen wordt je maar depresief
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een gebrek aan zonlicht en dus een gebrek aan vitamine D. Ook zijn de dagen korter en heb je voor je gevoel minder tijd om dingen te doen, daardoor ontstaat een gestresst gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is vroeg donker in de winter je kan niet zomaar even naar buiten.De zon is nauwlijks te zien. De natuur is kaal geen bloemen, geen blaadjes aan de bomen.Het is koud en grauw
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen hebben het ook in de lente. Staat voor vernieuwing. En vernieuwing voor het onbekende. En dat vinden sommige mensen "eng" en dat levert dan weer stress op. Overigens een puur gevoelsmatige kwestie.