Hoe kun je het snelst, op een leuke en eenvoudige manier thuis van een blubberbuikje met vetrolletjes afkomen?

Als je last hebt van een blubberbuikje met vetrolletjes, hoe kom je daar dan het beste vanaf komen? Als je kilo's afvalt, zie je dat heel goed aan je gezicht, maar dit wil ik graag voorkomen. Ook zou ik graag van mijn wat dikkere bovenbenen afkomen, wie weet een leuke, eenvoudige oplossing en wat zijn goede oefeningen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Koop een WiiFitPlus.. Echt leuk en effectief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Calorierestrictie en meer bewegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaatselijk afvallen gaat niet lukken, je kunt alleen gewicht over je hele lichaam kwijtraken.
Je kunt buikspier oefeningen gaan doen, zo word je buik wel iets steviger, maar het laagje vet blijft er waarschijnlijk wel wat overheen zitten.
Wat het beste werkt is een combinatie van je voeding aanpassen en oefeningen doen.

Kijk eens op deze sites voor goede tips over voeding en oefeningen die je makkelijk thuis kunt doen: http://www.bodyrock.tv/
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja leuk maarre... is deze site nou om te oefenen of... want zoals ze erbij loopt denk ik niet dat mannen, bietjes en lesbiennes er veel van oppikken :))
Kimath
13 jaar geleden
Het is officieel bedoelt voor de oefeningen, maar ik snap ook wel wat jij zegt :P
Ik vind er zelf wel leuke dingen op staan, af en toe doe ik eens een oefening thuis in het weekend, en je word er wel flink moe van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nja, ik zal ewr ook wel wat van proberen maar ik ga wel eerst heel goed kijken hoe zij het doet hoor :P
Buikspier oefeningen. Hiermee verbrandt je de vetlaag op je buik en als je dit vaak en veel doet komen de buikspieren er doorheen. Dit is dan de welbekende sixpack.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens of je ergens in de buurt Slim Belly kan doen. Daarbij train je 3 keer per week op een cardio-apparaat met een speciale band om je taille. Hierin zitten luchtkamers die om beurten opgeblazen worden en leeglopen. Je gaat enorm zweten onder de band en de bloedsomloop wordt tijdens het trainen extra gestimuleerd.
Ik heb dit twee maanden gedaan en ga binnenkort Slim Legs proberen. Mijn buikje dat al van jongs af aan een harnekkige heuvel met rolletjes had, is enorm platter geworden. Op mijn sportschool zijn alle vrouwen helemaal enthousiast. De resultaten zijn echt verbluffend.
Qua kilo's ben ik er maar anderhalf kwijt, dus dat is echt dat buikje niet. Mijn buik is ook een stuk steviger geworden.
Google maar eens op Slim Belly. Echt het werkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tai Chi in combi met twee keer per week fitness werkt prima voor mij.... beiden zijn wel buitenshuis maar tai chi die ik de rest van de week binnen en het helpt me bij afvallen en mijn figuur weer in shape krijgen voor zover dat voor iemand boven de veertig gaat die al twee bevallingen heeft gehad :)) Voor mij was dit erg eenvoudig en nog steeds... Het zijn ook je gedachten namelijk waar je mee om leert gaan en die spelen een belangrijke rol daarin.
elke dag even vijf minuten buikspieroefeningen op een matje bespoedigt het proces. pal wel alle buikspiergroepen aan. je buik intrekken zoveel mogeliojk helpt ook maar let wel: die mag dan die spieren wel enigszins trainen waardoor je lichtjes wat vet wegwerkt, maar doorlopend spieren spannen kost wel energie. Mocht je interesse in Tai Chi hebben vraag dan een proefles aan in je buurt. En vraag je leraar eens naar de omgekeerde ademhaling. Met tai chi val je af waar je af moet vallen... je lichaam past zich aan... ik ben op de probleem plekken veel kwijt ... 20 kilo in totaal in 5 maanden tijd, en ik heb er amper moeite voor hoeven doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewone gezonde beweging en een goed eetpatroon zijn toch altijd de beste oplossingen. Ik heb geen idee van de leeftijd van degene die de vraag stelt. Naarmate je wat ouder wordt, komt een blubberbuike er wat makkelijker bij door de hormoonhuishouding. Het enige wat dan volgens mij helpt is een gezonde eetdisciplene. Snoepen uit gewoonte of afleiding of zoete troost is dan de grote valkuil heb ik zelf gemerkt. Ik loop hard in een groep. Het is inspanning en sociale ontspanning en daarna ben ik altijd dik tevreden en slaap ik 's avonds erg lekker.
Suuces met het vinden van de voor jou goede oplossing.