waarom ligt je bed s' ochtends beter dan s' avonds?

als ik s'avonds me bed in ga, kan ik maar heen lekkere houding vinden.
als ik s'ochtends wakker wordt, voelt elke houding fijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Als je naar bed gaat, ben je vaak moe en kun je daardoor nog niet lekker ontspannen. In de loop van de nacht ben je heerlijk ontspannen, zijn je spieren lekker uitgerust en weer soepeler en daardoor lig je veel lekkerder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

's avonds ben je nog niet helemaal ontspannen.
's morgens wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat denk ik dus ook. Eigenlijk weet ik het wel zeker. +1
Omdat je bed zich aanpast aan jouw en jij zelf je plekje zoekt.