Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet een goede oefening om mijn borstspieren te trainen?

Niet dat ik het nodig heb natuurlijk... Ik ben uiteraard al een woestaantrekkelijke, breedgespierde adonis met goudblonde lokken die stralen in het louterende licht der zonne...
Ik vraag het dan ook voor een vriend van me, ahum, ahum, ahum

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
987

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik oefeningen zoek voor waar dan ook kijk ik altijd op deze site: http://www.fitness-island.com/
Een mooie verzameling!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Opdrukken.. Anders inschrijven bij een sportschool...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad opdrukken. Of op je rug op een smal bakje gaan liggen, twee gewichten in je handen en handen omhoog halen, langzaam, tot je armen verticaal zijn. En dan weer zijdelings laten zakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Borstvoeding geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vouwt je handen in elkaar, vingers "gevlochten" (zoals kinderen bidden) en houd ze op schouderhoogte vóór je, ellebogen zijwaards ook op schouderhoogte. Dan duw je de "hielen" van je handen stevig tegen elkaar, 10sec volhouden, ontspannen, en herhalen. Prima voor in de file, of als je even een computer-pauzetje inlegt. Hoe vaker je het doet, hoe meer effekt, maar dat lijkt me logisch.....
Let er wél op, dat je je schouders niet richting oren optrekt - die moeten "laag" blijven.

In de sportschool is roeien natuurlijk prima - ook voor je bovenbeenspieren en je six-pack ;-))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
begin met opdrukken,, en ga daarna lekker een sport doen waar je voornamelijk je bovenlichaam gebruikt.. ik kan je vertellen heb nu al een cup D..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat dat voor mij helemaal het gewenste resultaat is...
opdrukken eerst op de handen daarna met handklap en als dat ook te makkelijk wordt op je vuisten. Wil je nog meer dan kun je een paar kussens, kinderen, de buurvrouw op je rug laten plaatsnemen.
Zorg dat je rug altijd recht blijft.
Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding