Ik ga op reis en ik neem mee...?

De vakantie staat weer voor de deur. Welke drie dingen neem je absoluut mee en geeft je de kriebels als je erachter komt dat het niet in je koffer zit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik neem alleen mijzelf mee, in dromen naar de zee. Ik ben ziek en aan bed verbonden. Toch bind ik nog mensen, met mijn hart en geest, want ik hou van mensen het meest. Ik neem altijd jouw in mijzelf weer mee. Toch kan ik intens genieten van alle die verhalen. Ze geven mij de vreugde mee, en als jullie weer op reis gaan, nemen jullie in gedachten mij ook een stukje mee. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

een partner...
Goede zin...
en teveel geld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je krijgt de kriebels als je erachter komt dat je partner niet in je koffer zit? Of is dat omdat je samen de koffer wilt induiken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg de kriebels als mijn partner het koffer in duikt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Ipod
Mn Hondjes
vooruit, partner mag ook mee
14 jaar geleden
Paspoort en geld .De rest kun je altijd kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geld mobiel paspoort ....(zonder paspoort geen reis )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat zou weleens heel vervelend kunnen worden. Ben zelf ooit mijn paspoort vergeten en kwam erachter toen ik wilde inchecken :S
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat erg!!! en toen..terug naar huis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm nee, iemand zo gek gekregen om het te komen brengen maar wel de vlucht gemist :P
Paspoort, creditcard en notitieboekje voor noteren van indrukken e.d.
Al het overige kan ik kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drie maar?
De kids zijn er al drie
Mijn vriend gaat toch ook mee
Paspoort is wel heeeeel handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooruit, ik reken de kids als één :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is het makkelijkste onderweg en bij de grens... In de dakkoffer natuurlijk... hahaha
1. Geld
2. Goed boek(en)
3. Rennies (veel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rennies, die zijn vast niet overal verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deflatine of regular?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarom gaan ze ook mee in de koffer. Ga nooit zonder rennies weg, dan blijf ik liever thuis.
1. Ik op tijd.
2. Paspoort, tickets en adres vakantiebestemming.
3. Geld en bankpas.
Dit zijn de drie dingen die ik absoluut nodig, maar de kriebels krijg als ze wel in mijn koffer zouden zitten.

In de koffer: kleding, toilettas en schoenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bankpas, ID-pas, kompas.
Nog nooit een koffer meegenomen.
Camera is ook leuk maar wilde niet rijmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch een +1 voor je rijm-poging :) En je bedoelt dat je niet met een koffer reist, maar met handbagage?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In plaats van koffer had je ook tas kunnen noemen,rijmt wel lekker door. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem dat kompas ook echt mee, ervan geleerd als je 's nachts door een grote stad als Parijs wandelt en je ziet niemand om de weg te vragen.
Met een auto is een koffer overbodig, als je loopt een rugzak handiger, met een motorfiets een plunjebaal (kan je op de tank vastsjorren) en voor die enkele keer met een vliegtuig (voor Ierland) voldeed een weekendtas of rugzak(zou in 't vervolg toch liever met een boot gaan; een boot is vakantie, vliegen is vervelend).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad redhead 'reistas' had ook gerijmd, maar ja, zelden gebruik van gemaakt.
Leesvoer
Mp3-speler
Oploskoffie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
opladers
reisdocumenten
die paar miljoen euro die je toevallig net gewonnen heb bij de postcode loterij :D

nou dan zou het wel moeten lukken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw (past niet in mijn koffer, weet ik),
paspoort,
creditcards,
laptop (met o.m. foto's van onze katten)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fototoestel
i-pod
goed boek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeken, Laptop en medicijnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeken (verschillende, voor verschillende stemmingen)
Teken- en schilderspulletjes
Camera en genoeg filmpjes van 400 asa (want die krijg je vaak zo moeilijk/ steeds moeilijker...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. Paspoort of ID (standaard)
2. Zonnebril
3.Telefoon/camera +opladers

Als paspoort er niet in zit ga ik gillen.. want dan kun je niet eens weg. Als ik geen zonnebril heb dan loop ik heledag met fijngeknepen ogen en hoofdpijn dus die kan ik zeker niet missen. Telefoon/camera kan ik ook niet missen.. stel je voor dat er ineens een mooi plaatje ziet dan moet ik er een foto van kunnen maken... en tja lege batterij is ergenis nummer 1 dus telefoon neem ik altijd mee met oplader erbij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ID
I-pod
Boeken
(geld e.d. nemen m'n ouders mee...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch weer handig als je met je ouders op vakantie gaat :)
medicijnen
foto van mijn zoon
elastische rugband
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je iets bedoelt wat niet tot de ''standaardbagage" behoort zoals paspoort
en geld.

Wat ik zeker niet vergeten wil zijn mijn iPod, fototoestel,
boekje(s) over de te bezoeken streek/stad, TomTom (indien auto-vakantie) en een wekker.
In hotels hebben ze meestal geen wekker waarop je 's nachts kunt zien hoe laat het is, zonder dat je het licht aan doet. We vinden dat erg vervelend. We nemen dan ook standaard een goede wekker mee.

Sorry, het zijn er meer dan 3.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer dan drie.. vooruit, omdat jij het bent :)
in mijn koffer? een goed boek zeker! en daarnaast makkelijke kleren...en als laatste wat lekkere luxe cosmeticadingetjes, taxfree en op het laatst gekocht....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Camera, mobiel, IPod

tent =)