Ik ga op reis en ik neem mee...?

De vakantie staat weer voor de deur. Welke drie dingen neem je absoluut mee en geeft je de kriebels als je erachter komt dat het niet in je koffer zit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik neem alleen mijzelf mee, in dromen naar de zee. Ik ben ziek en aan bed verbonden. Toch bind ik nog mensen, met mijn hart en geest, want ik hou van mensen het meest. Ik neem altijd jouw in mijzelf weer mee. Toch kan ik intens genieten van alle die verhalen. Ze geven mij de vreugde mee, en als jullie weer op reis gaan, nemen jullie in gedachten mij ook een stukje mee. Addy

een partner... Goede zin... en teveel geld...

Ipod Mn Hondjes vooruit, partner mag ook mee

Paspoort en geld .De rest kun je altijd kopen.

geld mobiel paspoort ....(zonder paspoort geen reis )

Paspoort, creditcard en notitieboekje voor noteren van indrukken e.d. Al het overige kan ik kopen.

Drie maar? De kids zijn er al drie Mijn vriend gaat toch ook mee Paspoort is wel heeeeel handig.

1. Geld 2. Goed boek(en) 3. Rennies (veel)

1. Ik op tijd. 2. Paspoort, tickets en adres vakantiebestemming. 3. Geld en bankpas. Dit zijn de drie dingen die ik absoluut nodig, maar de kriebels krijg als ze wel in mijn koffer zouden zitten. In de koffer: kleding, toilettas en schoenen.

Bankpas, ID-pas, kompas. Nog nooit een koffer meegenomen. Camera is ook leuk maar wilde niet rijmen.

Leesvoer Mp3-speler Oploskoffie

opladers reisdocumenten die paar miljoen euro die je toevallig net gewonnen heb bij de postcode loterij :D nou dan zou het wel moeten lukken

Mijn vrouw (past niet in mijn koffer, weet ik), paspoort, creditcards, laptop (met o.m. foto's van onze katten)

fototoestel i-pod goed boek

Boeken, Laptop en medicijnen

Boeken (verschillende, voor verschillende stemmingen) Teken- en schilderspulletjes Camera en genoeg filmpjes van 400 asa (want die krijg je vaak zo moeilijk/ steeds moeilijker...)

1. Paspoort of ID (standaard) 2. Zonnebril 3.Telefoon/camera +opladers Als paspoort er niet in zit ga ik gillen.. want dan kun je niet eens weg. Als ik geen zonnebril heb dan loop ik heledag met fijngeknepen ogen en hoofdpijn dus die kan ik zeker niet missen. Telefoon/camera kan ik ook niet missen.. stel je voor dat er ineens een mooi plaatje ziet dan moet ik er een foto van kunnen maken... en tja lege batterij is ergenis nummer 1 dus telefoon neem ik altijd mee met oplader erbij.

ID I-pod Boeken (geld e.d. nemen m'n ouders mee...)

medicijnen foto van mijn zoon elastische rugband

Ik neem aan dat je iets bedoelt wat niet tot de ''standaardbagage" behoort zoals paspoort en geld. Wat ik zeker niet vergeten wil zijn mijn iPod, fototoestel, boekje(s) over de te bezoeken streek/stad, TomTom (indien auto-vakantie) en een wekker. In hotels hebben ze meestal geen wekker waarop je 's nachts kunt zien hoe laat het is, zonder dat je het licht aan doet. We vinden dat erg vervelend. We nemen dan ook standaard een goede wekker mee. Sorry, het zijn er meer dan 3.

in mijn koffer? een goed boek zeker! en daarnaast makkelijke kleren...en als laatste wat lekkere luxe cosmeticadingetjes, taxfree en op het laatst gekocht....

Camera, mobiel, IPod tent =)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100