Beste mensen, ben 18 jaar en heb al redelijk veel grijze haren. Hoe kan ik dit tegen gaan of überhaupt voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand een crème of wat dan ook?

Antwoorden (6)

Verven een betere oplossing is er niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon accepteer en ga nou niet zeurpiet over je haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat het van stres komt, dus ontspan lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proberen je stress level laag te houden zou dit proces misschien kunnen remmen. (ik vind persoonlijk dat het best mooi kan zijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is meestal aanleg, maar ook van trauma's krijg je witte haren! Door trauma en stress wordt het pigment in je haar langzaam afgebroken. Je krijgt dus eigenlijk witte haren, die gemengd met een donkere kleur grijs lijken. Je kunt er niets aan veranderen! Helaas....ik ben ook helemaal grijs
(zie foto, eigen kleur) en pas 35. Het is bij mij ook zo vroeg begonnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
komt door het peroxide gehalte in de cellen. Dit kun je niet tegengaan of voorkomen, sorry