Wie heeft er goede tips tegen koude voeten?

Mijn vriendin heefd last van wintervoeten dus elke tip kan goed gebruikt worden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Draag sokken;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kruik bij je voeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop wollensokken, die moeten wel helpen. (a)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koude voeten zijn vaak het gevolg van een slechte bloedcirculatie.

Wat je ertegen kunt doen:
- Draag bij voorkeur wollen sokken en geen synthetische, wollen sokken stimuleren namelijk de bloedcirculatie
- Op maat gemaakte steunzolen leiden vaak tot koude voeten, doordat de voet te weinig kan bewegen
- Een regelmatige voetmassage en het nemen van wisselvoetbaden is aan te bevelen
- Er zijn meerdere zalfjes en olien te koopt waarmee de doorbloeding verbeterd kan worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een bak met heet (niet kokend) water HEERLIJK! beetje olie erbij en ze ruiken ook nog goddelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je voeten warm houden door bv 2 paar sokken dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Draag geen schoenen of sokken die te strak zitten en ga al helemaal niet meerdere sokken over elkaar doen daar worden je voeten alleen maar kouder van. Verder regelmatig in warm water met je voeten zitten. En voetmassage wilt ook helpen tegen koude voeten want dan stroomt het bloed weer goed door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe van die panty kousjes onder mijn sokken aan als ik naar buiten ga met dit weer, dit werkt bij mij heel goed. Daarnaast als ze thuis komt een lekkere warme doek, door deze in de (niet te lang doen hoor) magnetron op te warmen. En in bed, bedsokjes van de action, staan nog leuk ook.
En ze kan zo nu en dan een heerlijk warm voetenbad nemen met een blokje van kneif, werkt ook nog eens ontspannend.