Wie heeft er goede tips tegen koude voeten?

Mijn vriendin heefd last van wintervoeten dus elke tip kan goed gebruikt worden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Draag sokken;)

kruik bij je voeten

Koop wollensokken, die moeten wel helpen. (a)

Koude voeten zijn vaak het gevolg van een slechte bloedcirculatie. Wat je ertegen kunt doen: - Draag bij voorkeur wollen sokken en geen synthetische, wollen sokken stimuleren namelijk de bloedcirculatie - Op maat gemaakte steunzolen leiden vaak tot koude voeten, doordat de voet te weinig kan bewegen - Een regelmatige voetmassage en het nemen van wisselvoetbaden is aan te bevelen - Er zijn meerdere zalfjes en olien te koopt waarmee de doorbloeding verbeterd kan worden

In een bak met heet (niet kokend) water HEERLIJK! beetje olie erbij en ze ruiken ook nog goddelijk

Je voeten warm houden door bv 2 paar sokken dragen.

Draag geen schoenen of sokken die te strak zitten en ga al helemaal niet meerdere sokken over elkaar doen daar worden je voeten alleen maar kouder van. Verder regelmatig in warm water met je voeten zitten. En voetmassage wilt ook helpen tegen koude voeten want dan stroomt het bloed weer goed door.

Ik doe van die panty kousjes onder mijn sokken aan als ik naar buiten ga met dit weer, dit werkt bij mij heel goed. Daarnaast als ze thuis komt een lekkere warme doek, door deze in de (niet te lang doen hoor) magnetron op te warmen. En in bed, bedsokjes van de action, staan nog leuk ook. En ze kan zo nu en dan een heerlijk warm voetenbad nemen met een blokje van kneif, werkt ook nog eens ontspannend.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100