Hoe kan het, dat mijn nagel van de bovenkant (Dus alsof je naar jezelf wijst) in een 'hoek' groeit, niet rond afgebogen

en het 'vrije' deel van mijn nagel bovenaan een wit randje heeft, en daaronder een doorzichtig randje zit, en dan pas mijn vingertop. (Dus in drie lagen, van vooraanzicht gezien..) * zie foto's..(Niet erg goeie kwaliteit, heb maar even met lijntjes aangegeven wat ik bedoel :-))Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon normaal? Zit waarschijnlijk in je genen... Hooguit een levensbedreigende erfelijke ziekte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door je nagels vaak te vijlen en goed te verzorgen denk ik dat het weer rond moet worden.
En je nagels horen daar doorzichtig te zijn volgens mij, alleen is dat bij de een een groter stuk dan bij de ander, als je dit niet mooi vind kun je een french manicure doen (het randje van je nagel wit lakken). Over hoe je een french manirure moet doen kan heel veel filmpjes vinden op youtube.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, en anders ziet het er sowieso altijd wel mooi uit als je ze goed lakt, met een leuke kleur (zoals blauw)