Hoe geraakt men van een rode, gezwollen neus af ?

heb dit reeds een paar dagen, voelt lichtjes warm aan, en gebruik hiervoor fucidine-gel (antibiotica) wat blijkbaar niet veel resultaat geeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Het kan een paar dagen duren voordat fucidin aanslaat maar als de ontsteking (terecht om te denken dat die door een bacterie is veroorzaakt) wat dieper zit dan kan het zijn dat fucidin wat moeilijker aanslaat. Neem contact met je huisarts op als je klachten niet overgaan en zeker als ze verergeren. Een infectie in je gezicht kan makkelijk complicaties veroorzaken. Mogelijk zal de huisarts dan een oraal antibioticum voorschrijven.