1 oog wazig en scherp

ik laat mn ogen meten bij de opticien is +1 en -125 .oogarts gestuurd omdat mn ogen niet samen kunnen werken.ongeveer zelfde sterkte(kleine correctie anders)ik naar de opticien voor een bril.hadden ze mijn gegevens niet meer want die heeft de huisarts.dus ik wist nog.ja heb +1 en -1.25. (was om 4 uur bij oogarts geweest,ongeveer 17:00 uur bij opticien)nu de gegevens kwijt zijn toch even weer meten omdat huisarts correctie had neergezet.en wat blijkt nu is het ineens hoogst 3.25(gemiddeld 2.75+ met 1 oog.) dus de opticien zei.komt smorgens maar even terug omdat je in de avond miss wat anders is(niet optimaal)maar ik zit nu te denken.ik kan met 1 oog zo stellen dat ik wzig kijk of scherp.(kan ik morgen vragen om 2 tests want misschien komt het daardoor.ik kan nu de tekst scherp zien of wazig met 1 oog(begrijpen jullie dat een beetje lol,kom je niet elke dag tegen :P) nouja ik hoor het wel.
(is trouwens mijn oog waar ik ooit aan geopereerd ben doordat die scheeft stond en nog een beetje staat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Amadea
13 jaar geleden
Waar is de vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
,n beginneling nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah nvm. vraag de opticien morgen wel :P.ja beginneling ja lol.maar maakt niets uit is niet echt leesbar zie ik nu zelf ook.ben er te gestressed over vandaar.sorry alvast en sluit topic maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo ben ik ook ooit begonnen.
He sterkte met je probleem.
En tot weer goed Ziens.

Antwoorden (2)

schitterend verhaal, maar wat is de vraag precies?

heb er even geen kijk op op deze manier.

Toegevoegd na 1 minuut:
zowel met het linker oog als het rechter oog niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja de vraag is moeilijk.ik kan met het linkeroog scherp kijken en wazig kijken.kan een computer (die oogtest dus)hier geen duidelijkheid uit krijgen en steeds andere waarden aangeven?