Doet de prik voor baarmoeder hals kanker pijn?

ik heb daar een brief over gekregen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

zelf ben ik heel bang voor prikken, ben er toch geen gegaan. Je voelt laat maar zeggen als je met je nagel in je hand duwt (zachtjes).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, de prik doet pijn als je een lage pijngrens hebt.
Nee, de prik doet geen pijn als je een hoge pijngrens hebt.

Ja, de prik doet pijn als je heel erg gespannen bent en er heel erg tegenop ziet.
Nee, als je ontspannen bent en het ziet als een simpel prikje.

Vraag al eerder gesteld:

http://www.goeievraag.nl/vraag/baarmoederhalskanker-prik-gehaald-arm-pijn.62158

Toegevoegd na 34 seconden:
Nog een keer een vraag over hetzelfde:
http://www.goeievraag.nl/vraag/vandaag-prik-gehad-pijn-bovenarm.56942
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een notoire minnaar. Dat schijnt er hier bij te horen.
Een prik doet altijd wat pijn. Maar het duurt niet lang. Het is eigenlijk zoals een gewone prik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je krijgt net als bij je andere inentingen een prik in je arm. het doet niet zo heel veel pijn hoor. het is wel belangrijk om de prik te halen.