hoe komt het dat ik blijf aan komen .nu al 4kg op 6weken ,ik eet niet veel ik eet gezond en nee ik ben niet zwanger

moet ik hiermee naar de dokter ? heeft iemand hier mischien uit leg over

Toegevoegd na 51 minuten:
ik rook al jaren niet meer,ik heb al 5jaar een traagwerkende schildklier ik heb daar tabl voor ,

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je gestopt met roken misschien?

Antwoorden (3)

Dat kan veel redenen hebben.

- Je kunt vocht vasthouden
- Invloed van medicijnen
- Schildklier werkt niet goed
- Stress
enz.

Het is dus raadzaam om naar de dokter te gaan. Zeker als je je zorgen maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je stofwisseling kan van slag zijn..of misschien beweeg je minder...
want ook al eet je gezond,en niet veel..bewegen is toch ook heel belangrijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb kan zijn dat je medicijnen niet 'krachtig' genoeg zijn. dan zou je, je bloed moeten laten testen om te kijken of je waarde nog goed is van de tsh enz.