hoe kan de ggd je lengte voorspellen??

In december had de ggd gezegd dat ik 152 ben toen hadden ze me verteld dat ik niet meer door zou groeien. Maar nu zijn we een maand verder en nu is mijn lengte 160cm dus ik ben in een maand 8 cm gegroeid..dus hoe kan het dat ze eerst hadden voorspeld dat ik niet meer door zou groeien??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dit voorspellen ze door te kijken naar je zogenaamde "groeimeter" Ze maken elk jaar een overzicht van je al vanaf je 4e. Zo kunnen ze redelijk nauwkeurig bereken. Maar dat wil niet zeggen dat alles klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uitzonderingen bevestigen de regel, wordt wel eens gezegd. En uit jouw ervaring blijkt weer dat niet alles met gemiddelden is te voorspellen.
Dus ik zou zeggeen, maak je er niet druk om, en ga op zoek naar nieuwe kleren, want die zul je nodig hebben
anneliez