Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk dat een meisje door te spelen kan uitscheuren (vaginaal)?

Is het mogelijk dat dat kan door wat voor houding dan ook? Spontaan zeg maar.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bedoel een klein meisje en compleet met hechtingen en operatie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mensenvlees is heel erg taai, dus spontaan lijkt mij niet zo snel kunnen. Wel heb ik het eens meegemaakt dat mijn buurmeisje op de stang terecht kwam, van haar broers fiets en zo is uitgescheurd...moest ook naar het ziekenhuis om te hechten. Dus meestal is er wel wat "kracht" voor nodig! Maar of het echt niet mogelijk is weet ik niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee dat is eigenlijk onmogelijk! Wanneer er een baby met bruut geweld doorheen komt, dan kan een vrouw uitscheuren. Je kan haar wel pijn doen natuurlijk, als je te wild bezig bent of gaat, maar dat is per vrouw ook weer verschillend! Ene houdt van hard en de ander van zacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is niet zomaar mogelijk, je kan niets uitsluiten natuurlijk, maar ga er maar vanuit dat dit niet kan.

Waar je misschien mee in de war bent is het 'scheuren' van het maagdenvlies, dit kan wel gebeuren door bv het inbrengen van een tampon
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een klein meisje? Sommige kleine kinderen 'spelen doktertje' met zichzelf of anderen en stoppen zelf spulletjes naar binnen. Dan kan het wel eens gebeuren dat ze daarbij wondjes oplopen. Maar echt uitscheuren lijkt me niet. Dan moet er met geweld iets gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan wat je bedoelt met 'uitscheuren'. Vrouwen en meisjes zijn echt geen fragiele wezentjes die doormidden splijten als ze hun benen wijd doen of op een zadel zitten.

Het kan hoogstens dat hun maagdenvlies (geen vlies maar een randje weefsel bij de opening van de vagina) wat oprekt. En dat is alleen maar goed, ze hebben er geen last van, en het zal hun eerste seksuele ervaring als ze ouder zijn gemakkelijker maken. Een scheurtje in datzelfde maagdenvlies kan ook, maar dat is veel zeldzamer. En niet zo dramatisch dat ik dat 'uitscheuren' zou noemen.

Maar echt uitscheuren? Nope, daar is nog steeds iets ter grootte van een babyhoofdje voor nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding