Mensen die altijd iets te zeuren en te klagen hebben. Mensen die je meetrekken in hun negatieve spiraal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

mensen die me woorden of ideeën in de mond leggen.

én

mensen die overal over in discussie moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teleurstellingen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de arrogantie en macht van instellingen die je buitensluiten als je in hun ogen lastige vragen hebt. + 0900 nummers.. 45 cent/per minuut. krijg je eerst een heel keuzemenu te horen.. kassa!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helpdesks die 't probleem doorschuiven / afwimpelen.
Slecht voor de naam van 't bedrijf.

Toegevoegd op 11-06-2009 12:50:57
Ik wordt ook niet goed van kritiek op GL en Greenpeace, terwijl als 't om een milieuvervuilend bedrijf zou gaan achter je huis: ja, dan opeens wil men wel dat daar iets aan gedaan wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
het zit je wel hoog he, dat greenpeace?
maar voor mij heb je groot gelijk, +1
Mezelf (zie het antwoord van magicegidius) ;-)

Maar even serieus: Ik word op het moment niet goed van die regen. Het blijft maar met bakken uit de hemel komen en dat maakt de wandelvierdaagse er niet echt leuk op.

Normaal gezien het ik echter niet echt iets specifieks waar ik niet goed van word. Of je moet het letterlijk nemen: ik reageer verkeerd op kaneel. Daar krijg ik altijd een migraine-aanval van. Dus ik word niet goed van kaneel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat mensen als collectief zich regeltjes eigenmaken die bedacht zijn door een krankzinnige overheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bepaalde collega's op het werk. Omdat ze niet collegiaal zijn en omdat ze ook niet erg aantrekkelijk zijn om naar te kijken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik word niet goed van mensen die altijd maar over zichzelf praten. Meestal (!) ben ik te beleefd om dat dan te laten merken, dus ik luister en luister ......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wordt niet goed van..
- pedofielen(mannen & vrouwen he niet alleen de mannen zijn kwaad)
- bemoeizuchtige mensen
- verkrachters
- sommige rijken mensen..
- mensen die denken dat ze altijd maar alles weten(of denken te weten)
- mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben of kunnen krijgen.
- mensen die het leuk vinden om voor mij te denken..
- ruzies
- oorloog
- dieren mishandelaars
ik ben geen racist maar sommige buitenlander word ik niet goed van want die verprutsen het voor de gene die wel willen en proberen..

jullie zullen wel denken * man.. die word niet goed van bijna alles maar ja ik hou nog wel van heel veel dingen hoor;)*

Vriendelijke groetjes,

SabinaxD