hoe krijg ik een iets voller gezicht?

mijn gezicht ziet er best wel mager en ongezond uit, ik weet zeker dat als mijn gezicht wat voller is dat dat er heel wat gezonder uit ziet. zijn er manieren om mijn gezicht wat dikker en voller te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
21.7K

Het beste antwoord

Mwa, op je avatar zie je er best goed uit hoor ;)

Tsja.. aankomen, slapen en frisse lucht doen wonderen op je uiterlijk.

Het mager los je niet op met buiten zijn, maar je krijgt meer kleur in je gezicht, wat de illusie wekt wat gezonder te zijn, en slapen kan wallen ed oplossen & dan zie je er ook al beter uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ben ook mager? Dan zou je iets aan kunnen komen. Ik ben zelf een tijd iets te mager geweest en dat zag je ook in mijn gezicht.

Af en toe een zonnebank help ook (of de echte zon natuurlijk en niet overdrijven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En het is nog wel zo'n leuke foto!

Je kunt met make-up ook een beetje spelen. Wat vollere rouge op je jukbeen onder je oog in plaats van uitvegen over je jukbeen richting oor.

Je haar uit je gezicht. Alles wat ervoor hangt neemt een stukje gezicht weg.

Met kort haar (opgestoken) lijkt je gezicht boller dan lang haar.

Gezond leven: buitenlucht, beweging, gezond eten. Helpt ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja.........:)
Laagjes in je haar. Als de voorste plukjes tot waar je kaak biginnen (onder je oor) lijkt je gezicht iets ronder. Een wat langere pony helpt ook. maar ik vind ook dat je er goed uit ziet hoor.