Als ik de kachel aanzet in mijn kamer heb ik 9 van de 10 keer 's ochtends keelpijn. Hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk door te droge lucht. Probeer het eens uit door een bakje water naast je bed te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga ik doen, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien beter om dat bakje op de kachel te zetten, het water verdampt dan, waardoor het zich in de lucht verspreid.
Maar helemaal mee eens dat het door de droge lucht komt. +

Andere antwoorden (1)

Een kachel veroorzaakt droge lucht, die slaat op je keel waardoor je keelpijn krijgt.

Het is gezonder om 's nachts de kachel uit (of laag) te hebben. Je wordt vanzelf warm onder de dekens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zijn we voor :-)