waarom ga ik altijd na een lange en vermoeiende werkdag zo gloeien in mijn gezicht?

het is in ieder geval een teken dat het de hoogste tijd is om naar huis te gaan

Toegevoegd na 4 minuten:
het gaat mij om een wetenschappelijk antwoord

13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb werkelijk geen idee maar ik heb precies hetzelfde :-).
Hopen dat er gauw antwoorden komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het vanavond nog bij m'n oppaskind, teken dat het bedtijd is ;-)

Het beste antwoord

Het kan door werkdruk komen.
Bij stress kun je hier namelijk last van hebben.
Belangrijk is genoeg te drinken (2 ltr)
Voldoende eten en een goede nachtrust.
Ook op tijd een keer ontspannen kan al wonderen doen.
Of het moet echt somatisch zijn, als je daaraan twijfelt kun je beter even je bloeddruk of bloedsuiker laten testen.