wat gebeurt er als je nagellak op EET?

MIJN DOCHTERTJE VAN 5 HEEFT NAGELLAK OPGEGETEN EN IS HET ERG

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.5K
Kimath
13 jaar geleden
Je dochter heeft mogelijk een giftige stof binnengekregen, en in plaats van de huisartsenpost te bellen, vraag je het op goeievraag.nl ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kunnen dit soort vragen niet gewist worden???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vraag me af waar jouw hersenen zitten, ik zal hem alleen niet hier stellen.

Antwoorden (3)

Ze zal vasrt niet zoveel gegeten hebben, dus het zal wel meevallen, maar u kunt beter de huisartspost even bellen
anneliez
13 jaar geleden
nou lijkt mij niet gezond. ik zou even naar de dokter gaan daar kunnen ze er iets aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Water laten drinken
2. Laten braken
3. Norit toedienen

Waarschuw bij een vergiftiging altijd de huisarts!

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit zijn de handelingen die u moet doen, volgens de gifwijzer.