zijn er ook mensen die níet zijn aangkomen van Venlafaxine-Efexor?

Ik lees overal dat iedereen zoveel aankomt van dit medicijn!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik ben er niet van aangekomen, dus het hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik slik dit middel al 8 jaar en ben nog steeds op hetzelfde gewicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, zoja, dan ben ik jaloers.... wil je niet ontmoedigen, maar het was bij mij plus 10 kilo.... Maar gelukkig zijn is veel belangrijker dan een beetje overgewicht! Liever stevig en happy, dan slank en depressief!!!!