Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat ik een pijnlijke bobbel in mijn oor krijg als ik oortjes in heb gehad?

Toegevoegd na 6 minuten:
ik heb het over van die oortjes die je in je oren doet om muziek te luisteren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik zou het zelf niet weten, ik heb het zelf nu ook, je hebt het dan over een pijnlijke bultje in je oor, ikzelf denk dat het komt door een beschadiging aan je oortjes of dat de oortjes net ietjes te groot zijn en daardoor de oor kan beschadigen, de beschadiging van de oortjes kan klein zijn maar heeft veel effect op je oor. ik heb dit met de Airpods, maar ik denk als je oortjes met kussentjes koopt dat je het probleem niet meer hebt. Ik weet niet of dit geholpen heeft maar je moet gewoon even de randen nagaan van je oortjes om te kijken of je iets voelt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als de oortjes niet knellen zou het een allergische reactie kunnen zijn.

Toegevoegd na 9 minuten:
Met knellen bedoel ik slecht passen in je oor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing