door wat voor soort mensen worden paddo's gebruikt?

ik moet voor school een werkstuk maken en daar moet antwoord gegeven worden op de vraag: door wat voor mensen/welke leeftijdsgroep gebruikt paddo's? Ik kan het niet goed vinden op het internet. Weet iemand het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Om alvast mee te beginnen: óók door mensen van wie je het niet verwacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door mensen die graag willen experimenteren, en het uitproberen belangrijker/stoerder vinden dan de evt. gevolgen. Leeftijdsgroep? Ik ken er 2, een is 52 jaar oud en de andere 47. Dus er is geen bepaalde categorie aan te geven ben ik bang, mogelijk hebben deze 2 personen last van een midlifecrisis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of jij? Toevallig ken ik deze mensen erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee personen, waarop jij je antwoord baseert? Je bent er wel duidelijk over, hoor, daar niet van.
er zijn geen super strakke grenzen tussen wie wel en wie niet,het komt in alle leeftijden en subculturen voor maar onder jongeren is het wel populair vooral onder de party scene
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowat alle soorten mensen die ook regelmatig champignons gebruiken, dunkt mij. Champignons zijn overigens stukken beter te eten dan kaalkopjes.

Toegevoegd na 13 uur:
Hoewel ik niets afdoe aan bovenstaande wil ik proberen om met je mee te denken. Ik denk echt dat paddogebruikers niet onder te brengen zijn in bevolkingsgroepen zoals notoire drugsgebruikers, experimenteerders, midlifers of hashkickers.

Natuurlijk moeten mensen die paddo's gebruiken niet al te bang zijn uitgevallen, wat al een contra-indicatie is om wat voor drug dan ook te gebruiken. Als die mensen heel goed weten waaraan ze beginnen is er weinig risico. Als ze goed in hun vel zitten, geen andere middelen gebruiken en een licht hallucinogeen effect willen oproepen kunnen paddo's een middel zijn waar behalve iets prettigs zelfs ook nog iets creatiefs aan te beleven valt.

Een prettige eigenschap van paddo's is dat ze gedurende een maand na gebruik helemaal niets doen. Dat maakt het zo goed als onmogelijk om eraan verslaafd te raken.

Nogmaals, goeie informatie is van cruciaal belang als mensen middelen willen gebruiken die het functioneren van de geest beïnvloeden.