Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan dit?

Help!
Ik ben veel te vroeg ongesteld.
Er zit maar een week tussen het einde van mijn vorige ongesteldheid en het begin van deze ongesteldheid!

Hoe kan dit?
Ik heb griep, misschien heeft dat er iets mee te maken?

Ik ben het nu 3 jaar en het komt onregelmatig. maar dat er maar 1 week tussen zit kan toch niet?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Schijnbaar kan het wel. Je lichaam reageert misschien heftig op de bijkomende griep. Hou het in de gaten en schrijf wanneer je wel/niet ongesteld bent zodat het in schema komt.
Hiermee kan je, mocht dit verschijnsel zich een maand of 3 voordoet duidelijk bij de huisarts aangeven hoe je cyclus zich ontwikkelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ben je iets gespannen, waardoor je lichaam het als stress ziet. Er is verder niks aan de hand..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De eerste jaren dat je ongesteld wordt kan het erg onregelmatig zijn. En ja, vervelend genoeg kan dat óók inhouden dat je maar één week tussen het eind van de vorige en het begin van de volgende menstruatie hebt.

Het is heel vervelend, maar niets om je zorgen over te maken. Je hoeft alleen naar de dokter als dit je nieuwe ritme wordt, er dus consequent steeds maar zo weinig tijd tussen menstruaties zit. Dat kan namelijk erg vermoeiend zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding