De drugs waar jaarlijks het meest doden mee vallen zijn ,alcohol en roken.
Daarna kan je het lijstje afgaan van crack,heroine,cocaine,hasj enz...

Eén voorbeeldje:

3,5 miljoen Chinese tabaksdoden/jaar tegen 2030

http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid1005794/3-5-miljoen-chinese-tabaksdoden-tegen-2030.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

christal meth &heroine
bijde zwaar verslavend en de eerste erg giftig

Toegevoegd na 2 minuten:
en lsd die is erg berucht omdat mensen er van in een trip kunnen blijven hangen

Toegevoegd na 8 uur:
ik benoem vooral drugs die in nederland op de markt zijn
vergeten ben ik ghb die is vooral gevaarlijk in combinatie met drank en staat waarschijnlijk op no1 wat betreft ziekhuis opnames en doden op dit moment
crack noem ik niet omdat eigenlijk mesen die al junkie zijn het gebruiken en in nederland dus niet zo'n groot gevaar is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Crystal Meth:

http://members.multimania.nl/notevenonce/experiences.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Na Crystal Meth is Crack de gevaarlijkste.
13 jaar geleden
harddrugs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sigaretten roken heeft de meeste slachtoffers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas het een en ander gezien op TV. Daar beweerden ze dat heroine het gevaarlijkst is.