Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

sinds 2 dagen pijnlijke, opgezwollen binnenste schaamlip, hoe kom je er vanaf?

ik heb 2 dagen geleden een lang stuk gefiets en sinds dien dus erg last van een opgezwollen binnenste schaamlip. Ik heb geen idee of het van het fietsen komt, wat ik wel denk maar het maakt eigenlijk vrij weinig uit hoe het komt, als ik er maar vanaf kom. Het is erg pijnlijk en irriterend dus vroeg ik me af of een van jullie misschien advies heeft hoe ik er weer vanaf kom?
ik ga liever niet naar de dokter omdat dat nogal beschamend is maar als het moet dan zal ik het wel overwegen.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dat is idd pijnlijk, je zou hoe gek t ook klinkt een inlegkruisje die je in de kamillethee hebt laten trekken op de pijnlijke plek leggen ..dat kalmeert t gebiedje..en geeft geen vervelende bijwerkingen..

Toegevoegd na 16 minuten:
idd wel eerst af laten koelen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
koude kamillethee uit de koelkast :) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kamille thee in je poes....... LOL hahaha....

Andere antwoorden (5)

Mijn vriendin heeft exact hetzelfde gehad. Na een week ben je er vanaf. Succes. Duurt het langer dan even naar de huisarts. En denk eraan niets is beschamends. Doktoren hebben veel (alles al) gezien!! Als het pijn doet bij het plassen dan oppassen en in de gaten houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natusan doet bij mij altijd wonderen! Dat verzacht de pijnlijke plek!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkoeling kan helpen en ook geen te strakke onderbroek of jeans aan,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorlopig niet fietsen .Nivea is dikwijls effectief. Heb je overgewicht ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vrouw ging een paar dagen een paar keer per dag in een warm zitbad met soda zitten en de ontsteking werd er zo dus uitgetrokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding