10+, soms is het leven zo intens dat ik moet ontspannen om het toe te laten in al zijn heftigheid...

10+ voor mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke dingen heb jij opgeteld, dat je een cijfer achter de komma krijgt? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 10 iedereen wil mijn leven wel als je hem eenmaal weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schommelt tussen een 7 en een 9.
Hangt er van af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een zesje voor de moeite...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie, van mij een + 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En van mij +1!
Géén, want ik ben nog steeds aan het leren voor het examen van dat vak ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijk heb je, +1!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.6

Net voldoende, maar zat ruimte voor verbetering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik op dit moment een 9,5 geef.
Ik heb op dit moment niks te klagen en ben tevreden met wat ik heb. Vooral de liefde zorgt ervoor dat het gemiddelde zo hoog is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op goede dagen geef ik mijzelf een 10 (zonder blikken of blozen)

Normale dagen zijn voor mij een 6 waard.

Voor slechte dagen kom ik helaas niet boven de 3 uit.

Voor de duidelijkheid: 10% goede dagen, 55% normale dagen en 35 % slechte dagen.

Je mag zelf uitrekenen wat ik dan gemiddeld per dag scoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, gemiddeld is dat dan een magere 5,4.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel voor de rekensom! Gevoelsmatig zat ik ook al op dit getal, alleen niet cijfermatig.
Gemiddeld een 5,5 want het fluctueert van dag tot dag tussen een 1 en een 10. het grappige is wel dat de beleving van de goede dagen de slechte dagen compleet overschaduwt dus als ik dan weer terugkijk heb ik een leuk leven gehad. Dat is dan weer een 8.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een 9. Ik ben gezond, ik heb leuke, betrouwbare, goede vrienden, ik heb een lieve familie en heb dit schooljaar ondanks verschillende omstandigheden goed afgesloten. Er is alleen één gesprek dat ik met iemand moet voeren waar ik op dit moment wel erg tegen op kijk,.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Momenteel alles lekker voor elkaar, maar alles bij elkaar genomen, rond een 6.

Toegevoegd op 08-06-2009 05:01:19
En het wordt alleen nog maar beter, dus we komen wel aan een 8 in de toekomst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mmmh gemiddeld een 6.5 sommige delen een 3 en een paar toch wel een 8
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schommelt tussen de 7 en de 9.
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat ik ooit nog onder de 7 zou kunnen zakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8 1/2

Het kan namelijk altijd beter en je zult nooit helemaal tevreden zijn...

Toegevoegd op 08-06-2009 07:51:37
O ja...

"Nooit helemaal tevreden zijn" heeft niets te maken met 'gelukkig zijn'...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik 's morgens wakker word een 3

Overdag tussen 5 en 7

's Avonds een 7

Gemiddeld dus een 5.