Hoe kamer te verwarmen zonder verwarming?

In mijn kamer is het altijd koud, ik heb geen verwarming (en mag dit ook niet, dus een antwoord als 'koop een verwarming' heeft niet zo veel zin). Maar ik zit altijd trillend huiswerk te maken van de kou. Mijn raam is altijd dicht, er staat alleen een ventilerend klein rooster open.

Wat is een goedkope manier om mijn kamer toch een beetje warm te maken/houden?

Weet jij het antwoord?

/2500

een warmte lamp! je voeten en hoofd warmhouden, want daarmee verlies je de meeste warmte.. verwarming op je slaapkamer is ook helemaal niet goed, daar wordt de lucht heel droog van en dat verbevordert je ademhaling tijdens je slaap niet echt. maar je zou dus kunnen kijken voor een warmtelampje. succes!

Neem twee warmwaterzakken en vul ze met heet water. Eentje leg je onder je voeten en de ander op je stoel tegen je rug aan. Zo krijg je het lekker warm.

Een straalkacheltje is niet heel erg duur, je steekt hem in het stopcontact en er komt meteen een hoop warmte vanaf! Soort ventilator, maar dan met warme lucht! Heerlijk! ;) Je kunt ook met je voeten in een warm voetenbad gaan zitten, vaak als je voeten warm zijn, warmt je lichaam ook sneller op..

't is misschien nogal genant maar doe een bind een kleed om je voeten en doe een muts op dan kan er minder warmte weg.

Via je hoofd en nek verlies je 40 tot 50% van je lichaamswarmte. Dus zorg ervoor dat je een muts opzeg en een sjaal omdat. Ik herken je probleem van de tijd dat ik studeerde, wens je veel succes en warmte.

isschien mogelijk in overleg met je ouders een kacheltje te kopen dat op vloeibare brandstof gaat; zibro. Ze zijn prijzig maar je zou kunnen overleggen om hen het geld in termijnen terug te betalen. Je ouders steken die dan aan als het nodig is. Als je minder kou moet lijden gaat je studie ook beter, heb je misschien tijd voor een krantenwijkje. Een tweede tip is om te studeren in een openbare bibliotheek; altijd warm.

Haal een kacheltje bij de blokker en zet hem even aan ik hen hem nu ook aan dan is je kamer zo warm succes ermee gewoon doen kou is geen pretje!!

Lieve cristy, Volgens mij ben jij een hele slimme jongedame die in een gesprek met haar ouder(s) en mss een ander vertrouwd persoon, een goed gesprek met jou ouders aan te gaan en in dat gesprek aan te geven wat JIJ `objectief` gezien opvalt aan de temperatuur of temperatuurverschillen in jou en jullie huis, En geef daar JOU `weluitgedachte` mening over en zeg wat het voor gevoel het jou geeft dus; Boos, Blij, Bang of Bedroefd(4 basis gevoelens) goed over nadenken dus !! En spreek als laatste uit, Wat je graag als WENS van jou zelf graag anders zou zien.. Kweenie ofje dit ken maar hewt heet; Confronteren...ik heb het pas op mun 26e...27e..29e & 36e leeftijd mogen en kunnen leren, en je wil eigeluk nie wete waar MAAR..Het WERKT..!! Houd deze 4 stappen aan en je zult versteld staan in het leven wat je allemaal niet `Beter` en zult bereiken. Mensen gaan je daarom ook meer waarderen( zeker NIET altijd) maar dat komt omdat ze met zichzelf en hun Gedrag`geConfronteerd worden.. gr. bb

neem een stompkaars, en neem dan een ouderwetse rode stenen/klei bloempot, zet die over je kaars en dat word bloedheet en straalt een hoop warmte uit. ik kan een schipper die zet er 2 op z,n gaspitten van z,n gasstelletje en dan is z,n roef zo warm.

neem een warme douche een hele warme, en trek een trui aan

Ik laat vaker me pc aan als ik downloaden ben ,me kamer is dan stukken warmer als normaal .

Ik heb vaak 24 kaarsjes aan en dan is het 24 graden. Mijn woning is niet geïsoleerd, dus reken maar uit. Sterkte en maar hopen dat het snel weer zomer wordt

ik zou deze kachel kopen http://www.otto.nl/product/5569759. zelf heb ik deze ook en met 800 watt kost ie ongeveer 18 cent als je de kachel op volle sterkte gebruik. En toch is je kamer warm na 5 minuten. Dus als je hem elke werkdag een uur gebruikt, en dat een jaar lang, kost ie 50 euro aan stroom kosten, en daar kan je geen kabel voor trekken. Maar zeg eens eerlijk, een jaar langer op school zitten= een jaar minder werken, dat is zo tienduizende Euro's. ( als ik ervan uitga dat je langer gaat leren met een warme kamer) dus ik vind de redenatie van stroomverbruik nogal op korte termijn

Ik weet wat het is om in een koude kamer te moeten leren en geef je dan ook graag wat tips om jezelf toch enigzins warm te houden. * Doe het ventilatierooster een uur voordat je gaat leren dicht (zet het weer open als je klaar bent met leren), het voorkomt onnodige tocht. * Steek een uur voordat je aan je huiswerk gaat een aantal waxinekaarsjes aan op een veilige plek (let op dat er iets onder ligt, want ze kunnen schroeiplekken veroorzaken op je meubilair). * Maar 2 rubberen kruiken of tarwezakken/kersenpittenzakken warm. Eentje wat heter dan de ander, want die gaat onder je voeten (met 2 paar sokken aan kan dat) en de ander op je schoot. Als je voeten warm zijn, dan blijft de rest van je lichaam ook makkelijker warm. De warmte wordt trouwens heel goed via je voetzolen opgenomen en warmt je hele lichaam hierbij op. * Kleed je aan in laagjes (bv T-shirt met lange mouw, daarover trui, daarover vest of gewoon je winterjas of skipak als je hebt) en draag 2 paar sokken (liefst een gewone paar en daarover een dik paar). Draag pantoffels. * Gooi een of andere deken (of je dekbed) over je benen en stop het een beetje in rondom je benen. * Knip van een paar oude vingerhandschoenen de vingertoppen af als je veel op je pc moet of bladzijden om moet slaan. * Draag een muts. Veel van je lichaamswarmte gaat verloren via je hoofd (en nek). Ook een sjaal als je nek en hals bloot zijn. Succes met de studie meid!

bij het kruitvat hebben ze van de week kleine kacheltjes te koop voor 9,99 misschien is dat een optie of doe gezellig een paar kaarsjes aan

Ga lekker masturberen!

om je kamer te verwarmen steek je gewoon een aantal kaarsen of waxinelichtjes aan en dan word het vanzelf warmer in je kamer...ik heb ook nooit de verwarming aan maar wel kaarsen dat is gezellig en nog warm ook

Verzamel veel hout, dit vind je in een bos. En steek dit vervolgens in het midden van je koude kamer aan. eventueel kun je hulpmiddelen gebruiken zoals aanmaakblokjes en wasbenzine. Vervolgens zal je kamer binnen no-time lekker hot zijn. Spoedig zul je het niet meer koud hebben.

Een waxinelicht en daarboven een plantenpot op zijn kop. Die pot wordt warm en je kunt in ieder geval jouw handen warmen en je hebt wat stralingswarmte. Doe warme sokken aan en vooral..... Drink regelmatig warme drank of een soepje om ook van binnenuit op te warmen. Voorkom dat je honger krijgt want dan is jouw eigen "benzine"ook snel op. Succes. hopelijk heb je iets hieraan.

-Warmwaterkruiken. -Gordijnen sluiten. -Ramen isoleren. -Als de gang warmer is dan je kamer : deur laten openstaan. -Dekentje (fleece is heel goed : kan je rond je heen wikkelen en wat "aanspannen" zodat het blijft zitten.) -Gezond leven : wie gezond is heeft het minder rap koud dan een zieke of toch minder gezonde persoon. -Ik veronderstel dat een vuurtje stoken geen optie is? -Neem een stoel met kussen ipv een plastieken en zeker een metalen. -Kan je je huiswerk niet op je bed maken? -Sluit dat ventilerend rooster af.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100